tirsdag den 17. marts 2015

Lang transport hjem

Hvorfor skal det altid tage så lang tid at komme hjem, efter en aften ude?


Hvorfor er det at det altid er når man er allermest træt, det er super kold, og ens seng bare skriger af lungernes kræft på at nu har man altså bare at komme hjem og holde den med selskab, at man skal vente ekstra lang tid på transportmidlet?
Mine efterhånden talrige erfaringer med det offentlige transportsystem er at de kører super fint i dagtimerne, men at det er lige meget om det er metroen, s-toget eller bussen man skal med, så sal man altid vente ca. 10 min. (på uret vel og mærke, vi ved jo alle godt at minutterne tæller dobbelt på dette tidspunkt, så i realiteten er det vel 20 min.) på at den kommer. 

Og en anden ting der også undrer mig ved den natlige transport, er hvorfor passer det aldrig sammen, når man skal skifte undervejs?
Først venter man de 10 min. (læs 20) på at det første transportmiddel kommer, og når man så skifter, skal man vente mindst lige så længe på at den næste kommer....
Jeg kan umuligt være den eneste der har det sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar