onsdag den 4. marts 2015

Indretning på 13 m²

Det er ved at være godt 14 måneder siden at landmusen pakkede flyttelæsset og kørte det til hovedstaden. Så det er vist ved at være på tide at vise lidt billeder om hvordan man kan bo på 13m². 

Jeg har valgt at bruge to gamle kildevands kasser til kombineret natbord og bogreol. 
I spejlet kan man lige ane et mønstret forhæng som er mit tøjskab. På vægen mod gangen er der bygget en reol rundt om døren, hvor den ene side er til bøger mm., mens den anden er mit klædeskab.

Over for natbordet har jeg en temmelig høj kommode stående, hvor der er plads til alle småtterierne. Visevase billedet af København var jeg bar nødt til at eje, da jeg selv bor i nærheden af Trianglen. 

Mit hyggelige vindue er vist vist frem før, men her er det igen.

Da jeg prioriterede at have mit spisebord med, så jeg var nødsaget til at gå på kompromis med sengen. Men ikke noget ringe kompromis, hvis jeg selv skal sige det. Men det er sindsygt smart at have en sovesofa, og den er tilmed god at ligge på.

Spisebordet er efterhånden også vist fem et par gange. 

Det var så lige et par billeder fra hvordan man kan indrette sig på ca. 13 m² og så stadig have plads til både spiseplads, sofahygge og en god seng. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar