mandag den 5. september 2016

Den finest pakke

Den anden dag fik jeg den fineste pakke med posten. Jeg vidste godt at den var på vej, da jeg selv har bestilt den. Men man bliver nu stadig glad og overrasket når den så endelig er der.

Pakken kom helt oppe fra den nordlige del af Sverige og var fra en god og ekstremt kreative veninde, jeg lært at kende gennem nogle af alle minde højskoleophold.

Det var den fineste lille pakke indeholdende et fint postkort med et lille digt bagpå, skrevet af min veninde, samt en af hendes fantastisk smukke t-shirts. 


Udover at være en helt fantastisk kreativ smykke kunstner, er hun også sindsyg dygtig til at tegne og male.
Printet på t-shirten her er et bud på hendes talent, som hun har printet på t-shirts og sat i produktion til salg i et par enkelte butikker i Sverige. Men nu har jeg heldigvis også fået fingrene i en.

Jeg er normalt ikke den store fan af t-shirts, da jeg sjældent har fundet nogle der både sidder godt, er af god kvalitet og samtidig er pæne. Men jeg syntes faktisk denne t-shirt lever meget godt til alle tre ting på en gang, så jeg er total solgt til den. Har nærmest boet i den siden jeg fik den. 







1 kommentar: